Fandom

Rayman Wiki

Dzień 3

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Trzeci dzień w Rayman: Szalone Kórliki. Finałem tego dnia jest tym razem wyścig na świniach.

Kórliczki nie latają

SuperKórlik postanowił na kopalnianym wózku polecieć jak najdalej. Żeby wygrać, należy jak najszybciej poruszać myszką w górę i dół, lub prawym i lewym CTRL. Musisz go wystrzelić na conajmniej 100 metrów.

Kórliczki nie używają pasty do zębów

Jeden z kórlików ma wielką ilość robalów, bakterii itd. i pada na Raymana, żeby to on je wyciągał. Musimy najechać myszką na robala, i go gdzieś wyrzucić. Musisz wytrzymać 1 minutę.

Kórliczki mają słaby refleks

Jeden z kórlików ma maczugę, i uderza kórlika po lewej. kórlik chce zdobyć tą maczugę, i go walnąć. Naszym zadaniem jest zabrać kulę do końca trasy w czasie krótszym niż 28 sekund, nie wpadając do dziur. Aby poruszać kulą, skorzystraj z myszki.

Kórliczki chcą się zabawić

Jak sama nazwa wskazuje kórliczki chcą się zabawić. Jeśli kórlik pojawi się po lewej stronie naciskamy lewy CTRL lub lewy przycisk myszy. Aczkolwiek kórlik będzie się znajdował po prawej stronie naciskamy prawy CTRL lub prawy przycisk myszy. Jeśli kórliki są niebieskie, należy nacisnąć w tym samym czasie lewy CTRL i prawy CTRL lub lewy przycisk myszy i prawy przycisk myszy.

Kórliczki lubią wyścigi na plaży

Wyścig na świniach. Aby jechać, należy cały czas trzymać lewy przycisk myszy. Aby włączyć turbo-napęd, należy nacisnąć prawy przycisk myszy, ale pamiętaj że masz tylko trzy turbo-napędy. Aby wygrać, ukończ wyścig w czasie krótszym niż 1 minuta 15 sekund.

kontynuacja: Dzień 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki