Dzień 2

Jest to drugi dzień w Rayman 4. W tym poziomie będziemy walczyć z pierwszym bossem.

Króliczki nie zamykają drzwi

W tej grze trzeba domykać drzwi toalet, które są niezamkniete. Kiedy każda toaleta zostanie zajęta usłyszysz stękanie. Po usłyszeniu śmiechu Królików pierwsza toaleta zacznie się otwierać. Wtedy musisz najechać na ekranie ręką Raymana za pomącą lewej gałki analogowej na toaletę i następnie nacisnąć prawą gałkądo góry, żeby domknąć toaletę. Uważaj! Bedzie się otwierać coraz więcej toalet na raz! A jeśli jedna z toalet otworzy się całkowicie królik krzyknie: "Daaaaaaaaaaaaaaa!" Wtedy jeśli szybko nie zamkniesz toalety to królik rzuci w Ciebie przepychaczem. Jeśli utrzymasz się przez 50 sekund to wygrasz.

Króliczki nie skaczą

W tej grze będziesz musiał skakać przez skakankę, którą zastępuje łańcuch. Kiedy dwa potwory będą ruszać łańcuchem będzie trzeba w odpowiednim momencie nacisnąćX żeby skoczyć. Za udany skok dostaniesz 100 punktów. Pamiętaj, że potwory będą kręcić łańcuchem coraz szybciej. Jeśli nie zdążysz lub skoczysz za wcześnie łańcuch trafi Ciebie, a Ty się przewrócisz i zobaczysz gwiazdki. Uważaj! Króliki będą Ci czasami zasłaniać część Raymana! Źeby wygrać musisz zdobyć 3000 punktów.

Króliczki są uzależnione od soku z marchwi

W tej grze Kórliki żaby będą szturmować bar z sokiem marchewkowym. Na początku przypłynie ich okręt podwodny. Później króliki będą powoli przemieszczały się w strone baru. Będzie się ich wynurzać coraz więcej. Aby pokrzyżować im plany należy szybko naciskać X i za pomocą lewej gałki analogowej wlewaj w króliki sok marchewkowy, aż będą tak ciężkie, że upadną. Z czasem będzie ich coraz więcej. Jeśli jeden z królików dotrze do baru przegrasz. Jeśli utrzymasz się przez jedą minute i 20 sekund - wygrasz.

Króliczki uwielbiają dyskoteki

W tej grze będzie dyskoteka. Kiedy królik dojdzie do Ciebie należy nacisnąć L2 lub R2. Zależnie od tego, od której strony podejdzie królik. Jeśli króliki podejdąz obu stron należy nacisnąć w tym samym czasie L2 i R2. Takie przypadki zdarzają się przy niebieskich królikach i przy żółtych królikach. Jeśli na pasku na dole będzie więcej zielonego koloru pojawi siętańczący królik. Jeśli będzie więcej czerwonego królik nie pojawi się. Wygrasz, jeśli zabraknie dwóch lub mniej królików.

Króliczki nie lubią, żeby im zakłucać wakacje

W tej misji trzeba uwolnić Dziecko Globoksa. Znajdujemy się na plaży. Wokół jest kilka śpiących królików. Kiedy pojawią się króliki z uzbrojeniem należy nacisnąć R2, żeby strzelić przepychaczem. Jeśli przepychacze Ci sie skończą należy nacisnąć R1. Kiedy królik będzie blisko Ciebie możesz nacisnąć kwadrat i chwycić go na łańcuch, a następnie znowu nacisnąć kwadrat żeby nim rzucić. Ataki ułatwia celownik. Po pewnym czasie dojdziesz do mostu pojawi się statek podwodny królików, który jest bossem w tym poziomie. Statek zostawi
Rayman 4 prototype 18.jpg
kilka królików żab, a następnie zanurzy się pod wodę. Należy szybko pokonać króliki żaby. Następnie pojawi się statek kosmiczny królików, który opuści na linie królika agenta. Zanim zaczniesz atakować królika agenta należy zniszczyć statek kosmiczny. Walcz, aż dojdziesz do palm, gdzie jeszcze raz bedziesz musiał pokonać Królika agenta, następnie, kiedy Rayman się odwróci należy pokonać królika żabę i 2 szare króliki. Dojdziesz do miejsca, gdzie z baru będą wyłaźić króliki, które trzeba pokonać. Następnie statek podwodny królików znowu się pojawi i zostawi po sobie kilka królików żab. Idz dalej, obejdź skałę, aż pojawią się króliki. Należy strzelić w magnetofon. Wtedy króliki zaczną tańczyć i będzie je łatwiej pokonać. Następnie będziesz musiał atakować bar królików. Potem dotrzesz do zakątka toaletowego, gdzie będziesz atakował szare króliki. Najlepiej łańcuchem. Kiedy dotrzesz do pomostu, szybko strzel w Clarka. Pojawi się statek podwodny i króliki żaby. Mimo królików żab, należy uwarzać na rakiety, które wystrzeliwuje statek. Należy w nie strzelić lub trafić je łańcuchem. Wtedy rakieta odbije się i trafi w statek. Jeśli statek zostanie 3 razy trafiony, przestanie działać. A 3 wybuchy rakiet zniszczą klatkę i Dziecko Globoksa będzie uwolnione.

Kontynuacja: Dzień 3