Fandom

Rayman Wiki

Dzień 1

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pierwszy dzień w grze Rayman Szalone Kórliki.

Kórliczki nie dają prezentów

Jeden z kórliczków daje nam prezent który wybuchnie za 30 sekund. Naszym zadaniem jest pobiegnięcie do Profesora Barranco i danie mu tego prezentu przed upływem czasu. Należy szybko ruszać w górę i w dół myszką lub na przemian szybko naciskać lewy i prawy CTRL.

Kórliczki nie wiedzą, co zrobić z krową

Mamy do dyspozycji krowę. Naszym zadaniem jest wyrzucenie jej jak najdalej. Należy obracać myszką w kółko i nacisnąć lewy przycisk myszy lub spację aby wystrzelić krowę.

Kórliczki lubią się napychać

Jeden z kórliczków postanowił sobie zrobić pyszną ucztę. Naszym zadaniem jest zdobycie jak najwięcej punktów za narysowane potrawy. Należy rysować po zielonej linii i jedzenie pojawi się na talerzu.

Kórliczki świetnie tańczą

Jak sama nazwa wskazuje kórliczki świetnie tańczą. Jeśli kórlik pojawi się po lewej stronie naciskamy lewy CTRL lub lewy przycisk myszy. Aczkolwiek kórlik będzie się znajdował po prawej stronie naciskamy prawy CTRL lub prawy przycisk myszy. Jeśli kórliki są niebieskie, należy nacisnąć w tym samym czasie lewy CTRL i prawy CTRL lub lewy przycisk myszy i prawy przycisk myszy.

Kórliczki mają słabość do przepychaczy

Zwykła strzelanka FPS'owa. Instrukcja jest podana w grze. Należy zdobyć jak najwięcej punktów.

kontynuacja: Dzień 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki