Drażniak

Cudzy1.png Mroklumy mają dar przerabiania zwykłych rzeczy w przerażający oręż – oto toaleta bez sedesu. Cudzy2.png
informacja z gry źródło

Drażniak (ang. Heckler) – jeden z Mroklumów, którzy w pewnym sensie zaliczają się do bossów. Drażniaki to niezwykle silne, opancerzone Mroklumy, które posiadają pancerz stworzony z deski klozetowej.

Drazniakbezzbroi.JPG

Drażniak, bez swojego pancerza

Mroklumy te mają na ramieniu działko, którym strzelają bez opamiętania w stronę gracza. Aby go zabić, należy najpierw zabrać Czerwoną Puszkę i uderzyć naładowaną pięścią w pancerz, który podskoczy do góry . Gdy Drażniak nie będzie miał osłony, należy w niego uderzyć pięścią 9 razy.

Ciekawostki

  • Drażniak jest dowodem na to, że Mroklumy czasami tworzą stroje ze śmieci - przykładem jest pancerz - deska klozetowa.
  • Drażniaki najlepiej zabijać zza filaru (który rozdziela Raymana i Mrokluma), wtedy warto uderzać bocznym
    AiutoaitotaT.jpg

    Był to jeden z pierwszych mini bossów

    atakiem.