Dawno, dawno temu

Dyskusja0 Share

Dawno, dawno temu (ang. Once Upon at Time) to pierwszy poziom w grze Rayman Legends, jak i również z pierwszego rozdziału Małaki w tarapatach. Poznajemy tutaj wrogów takich jak Franky, Livingstony czy Duchy. Na początku chodzimy po polanie, później natomiast w zamku, uwalniając Małaki. W wersji pokazanej na targach E3 poziom prezentował się nieznacznie inaczej. Zamiast debiutu Franky'ego toczyliśmy walkę z wieloma Livingstonami. Nie było latającej klatki ani sekretu po drugiej stronie drzewa. Znajdowały się tu tylko dwa etapy (fazy), a wersji teraźniejszej jest ich trzy. Usunięto jeden sekret i lekko zmieniono mapę.

Część 1

Na początek jesteśmy w lesie i musimy iść w prawo (jeżeli pójdziesz w lewo znajdziesz klatkę). Na swojej drodze napotkasz paru Bandytów, których można ominąć lub pokonać. Jeżeli ich pokonamy dostaniemy się do sekretu. Teraz napotkamy ciernistą wije, która za pomocą Murfiego możemy schować. Teraz idziemy na grzyb i dostajemy się na drugą stronę. Jeżeli pójdziemy w lewo możemy pokonać Franky' ego i za pomocą miażdżącego ataku zdobyć 25 lumów. Teraz idziemy w prawo i pokonujemy bandytę i Franky' ego i wchodzimy do środka.

Część 2

Teraz przecinamy liny i pokonujemy duchy, a w momencie w którym jest te koło, którym można kręcić można pójść na górę sekretu. Jak z niego wyjdziemy dalej idziemy w prawo i przechodzimy do ostatniej części poziomu...

Część 3

Najpierw przecinamy liny i spadamy na dół. Najpierw idź w lewo i uwolnij Małaka. Gdy go uwolnimy idziemy w prawo i pokonujemy bandytę, i niszczymy klatkę. Teraz za pomocą Murfiego przedostajemy się na drugą strone i unikamy duchów oraz pokonujemy Franky' ego. Gdy go pokonamy ukończymy poziom.

Lokalizacje klatek