Fandom

Rayman Wiki

Daj się ponieść

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Daj się ponieść (ang. Go With the Flow) to piąty poziom w Pokręconej Dżungli w grze Rayman Origins. Akcja w tym poziomie będzie rozgrywała się w jaskiniach. Głownie w poziomie skaczemy i ślizgamy do wodzie. Głównymi wrogami są tu Livingstony. Mamy tu do zebrania 6 elektrunów. Do medalu mamy do zebrania 350 lumów.

Solucja

Część 1

Na początek idź do magika po skazówki (po prawej są 3 lumki i można się po nie dostać za pomocą kwiatka) , a potem w lewo po serduszko. Gdy zjedziesz z wodospadu rozbij podłogę i pójdź po lumki w roślince na wodospadzie. Znowu rozbijamy podłogę z desek na każdym wodospadzie. Gdy zjedziemy na dół będzie Livingston, a po prawej żalumek i po lewej wyjście (zanim zniszczysz podłogę z desek pójdź po czaszkonetę)

Część 2

Teraz pozbądź się dwóch Livingstonów które są na drodze, a gdy je pokonasz wejdź na wodospad i chwyć się bujawki. Za pomocą bujawki wejdź na kolejny wodospad na którym jest serce i król lumów. Szybko zbieraj lumki i niszcz ściany i podłogi z desek. Jak będziesz w wodzie to na samym dnie są lumki. Teraz przepłyń staw chowając kolczasty kwiatek. Nie zapomnij o żalumku.

Część 3

Na drodze śpią 2 darktuny które trzeba pokonać. Gdy je pokonasz wejdź na wodospad i zabierz roślinkę. Teraz zejdź na kolejny wodospad skocz i rozbij ścianę z desek. Platforma prowadzi do dwóch żalumków. Gdy je opróżnisz zabierz czaszkonetę zejdź do sekretu do którego prowadzi dziura. Gdy wyjdziesz z sekretu wejdź na górę rozbij ścianę i pozbądź się Livingstona. Teraz skacząc po wodospadach schowaj kwiaty rozbij podłogę. Teraz pozbądź się Livingstona oraz schowaj kwiaty. Za pomocą gejzera odbij się od kwiatka. Teraz użyj kwiatka trampoliny żeby wejść na platformę uwaga na kolczasty kwiat, gdy odbijesz się od kolejnego kwiata skocz na livingstona i zabierz serce.

Częsć 4

Teraz wejdź do wody opróżnij żalumka i pójdź po czaszkonetę chowając kolczaste kwiaty i rozbij ścianę pokonując Livigstona. Rozpędź się na wodospadzie żeby jak najpotężniej odbić się od kwiata (W szczelinie jest ukryte serce). Nie rozbijaj ściany z desek tylko najpierw wyczyść żalumka, na górze jest czaszkonetę. Gdy zabierzesz monetę rozbij ścianę odbij się od kwiata który jest na wodospadzie uważając na mrocznego jeża zbierz lumki i opróżnij żalumka.

Część 5

Odbij się od kwiata chwytając bujawkę i pójdź w lewo do sekretu. Wychodząc z sekretu skocz na bujawkę, a z niej na następną (po lewej jest monetka). Na wodospadzie jest kwiat który pomoże ci się dostać do żalumka w którym jest moneta. Teraz włącz króla lumów i pozbieraj lumki.

Sekret 2

Na każdej platformie są 2 Livingstony które trze pokonać.

Część 6

Teraz rozbij serce wskocz na grzyba rozbij podłogę z desek i pozbieraj lumki.

Część 7

Pozbądź się Livingstonów rozbij klatkę i koniec.

Sekret 1

Zrzucasz Livingstony na wodospad który prowadzi do kolczastych oczu.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki