FANDOM

Cztery maski Polokusa – magiczne maski, które pojawiają się w grze Rayman 2: The Great Escape.

Gdy Rayman ratuje wróżkę Ly, opowiada mu ona historię boga Polokusa i mówi, że musi odzyskać cztery maski, gdyż jest to jedyna nadzieja na pokonanie armii Robo-piratów.

Maski ukryte są w świątyniach, z wyjątkiem ostatniej, która została znaleziona przez jednego z dzieci Globoksa w kopalni w Żelazowych Górach. Strzeże ich strażnik, a pokonaniu przeciwnika, Rayman znajduje maskę, przygląda się jej i wtedy nieznany promień teleportuje go do miejsca spoczynku Polokusa. Lunatykujący Polokus chwali Raymana za jego postępy i informuje o kolejnej masce. Kiedy Rayman przynosi Polokusowi wszystkie cztery maski, Polokus budzi się ze swojego długiego snu i wybija wszystkich Robo-piratów na lądzie, nie mogąc jednak działać przeciwko reszcie piratów – z powietrznego statku.

Lista masekEdytuj

5masks

Wszystkie maski: maska wody, ognia, ziemi, powietrza oraz dodatkowa: deszczu

CiekawostkiEdytuj

  • W jednej z krain z Rayman M (upiorne wieże) można zobaczyć 3 maskę Polokusa (ognia).
  • Wystąpiły też w grze Rayman 2 Forever, jednak tam są cztery takie same maski.

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki