Fandom

Rayman Wiki

Cztery maski Polokusa

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

4 Maski Polokusa – magiczne maski, które są ukryte w świątyniach (z wyjątkiem ostatniej maski, która została znaleziona przez jednego z dzieci Globoksa w kopalni w Żelazowych Górach). Po uratowaniu Ly 4 magiczne maski boga Polokusa stały się celem Raymana. Każda jest strzeżona przez Strażników, którzy pilnują maski, nie wiedząc (za wyjątkiem Umbera), kim jest Rayman.

Za każdym razem, kiedy Rayman pokonał strażnika i znalazł maskę, wziął ją do ręki i przyglądał się jej. Wtedy nieznany promień teleportował Raymana do miejsca spoczynku Polokusa, gdzie lunatykujący Polokus chwalił Raymana za jego postępy i informował go o kolejnej masce. Kiedy Rayman przyniósł Polokusowi wszystkie 4 maski, Polokus zbudził się ze swojego długiego snu i wybił wszystkich robopiratów na lądzie, nie mogąc jednak działać przeciwko reszcie piratów – z powietrznego statku.

Lista masek

5masks.PNG

Wszystkie maski: maska wody, ognia, ziemi, powietrza oraz dodatkowa: deszczu

Ciekawostki

  • W jednej z krain z Rayman M (upiorne wieże) można zobaczyć 3 maskę Polokusa (ognia).
  • Wystąpiły też w grze Rayman 2 Forever, jednak tam są cztery takie same maski.

Źródła

Więcej w Fandom

Losowa wiki