Fandom

Rayman Wiki

Czarodziejska Polana

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Czarodziejska Polana – Obszar częściowo zniszczony przez Robo-Piratów. Gdy Rayman tu przybył, dotarł do rzeki z Piraniami i odnalazł przełącznik otwierający przejście. Rayman spotkał Dzieci Globoksa które chciały jak najszybciej zobaczyć ich tatę. Nasz bohater dostał się do maszyny która zanieczyszczała staw. W następnej części Rayman znalazł pierwszą Gąsienicę. Bohater przechodzi po winoroślach, aby dostać się dalej. Stworek znajduje się w sekretnym przejściu dopiero w Jaskiniach Echa. Kiedy Rayman dostał się do bazy Robo-Piratów była już noc. Został zaatakowany przez jednego z Robo-Piratów który rzucał w niego Beczkami Prochu. Wykorzystał jego beczki, by dostać się do kanałów które zaprowadziły go do bazy Robo-Piratów. Używając przełączników dostał się do warowni, gdzie spotkał uwięzioną Ly. Poprosiła go o pomoc. Rayman pokonał Maszynę Więzienną i uratował wróżkę. Następnie dotarł do dziwnego miejsca które przypominało świątynię. Spotkał tam Murfiego który wyjaśnił mu działanie prądów. Na górze uwolnił Małaka który otworzył mu portal.

Wersja PlayStation 1

Ten poziom wygląda i działa zupełnie inaczej, w miejscu gdzie jest maszyna wyrzucająca olej do wody nie wchodzi się na górę i nie przechodzi się do następnej fazy. Należy dostać się do przełącznika który wyłączy maszynę. Spowoduje to oczyszczenie wody. Wtedy Rayman będzie mógł zanurkować aby dostać się do miejsca z wielkim drzewem. Tam jednak zamiast Gąsienicy mamy do pokonania 3 Antitoony. W twierdzy Piratów, kiedy chodzimy po pajęczynach i spadają na nas beczki zbieramy Żółte zamiast Czerwonych Lumów. Różnicą jest też pominięcie sekretnego przejścia z Jaskiń Echa, warto jednak zwrócić uwagę na to że widać bazę Robo-Piratów (chociaż bez klatki) oraz na tamę i krzaki rozpoczynające przejście.  Reszta poziomu jest taka sama, lecz walczymy w niej z Anitoonami i z Czerwonym zamiast Fioletowego Pomocnika 800. W następnej fazie występuję czerwone, a nie niebieskie lasery. Część krainy w której uwalniamy Ly jest taka sama, jednak etap ze strumieniami powietrza został pominięty i zastąpiony końcem poziomu.

Wersja PlayStation 2

W tej wersji dodano mnóstwo Klatek, Żółtych Lumsów i Pomocników 800. Dodano m in kwiat, który należy podlać tańcem deszczu. Pozwoli on dostać się do ukrytej części Czarodziejskiej Polany. Można spotkać również Żółty Grzyb na którym również trzeba użyć Tańca Deszczu i zjeść go, aby zmniejszyć się i zdobyć pozostałe Żółte Lumy i Klatki.

Wersja Dreamcast

Ten poziom jest prawie taki sam jak oryginał, lecz dodano nowe części krajobrazu np:

  • Dodano Kryształowy Glob który znajduje się w 5 etapie, na samym dole zanieczyszczonej przepaści.
  • Dodano nowe rodzaje Ryb, które również pojawiają się w Rayman Revolution.
  • Nowe rodzaje Robo-Piratów np: Fioletowy Pomocnik 800 strzelający Bombami z Helikopterem.

Ciekawostki

  • Na tym poziomie nie da się zdobyć wszystkich klatek oraz lumsów bez używania sekretnego przejścia w Jaskiniach Echa (w Rayman Revolution bez Maski Deszczu).
  • W Rayman Revolution na początku ostatniego etapu na jednej ze ścian widać głowę Umbera.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki