Fandom

Rayman Wiki

Czarne Lumy

1312artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
BlackLum.png

Czarne Lumy, znane także jako Ciemne Lumy lub Czarne Kudrzaki – zły gatunek Lumów, które po raz pierwszy pojawiły się w Rayman 3 GBA. Powstają na skutek przestraszenia Czerwonych Lumów. W przeciwieństwie do większości innych Lumów, nie świecą (stąd ich nazwa) i wyglądają jak włochate owady z wielkimi oczami. Ich przywódca – Andre – posiada dodatkowo parę rąk. Tkają kostiumy ze skóry zwierząt zmieniając się w Mroklumy. Czarne Lumy są wizualnie podobne do Małych Gąsienic z Rayman 2.

Rayman 3

W Rayman 3: Hoodlum Havoc można je zobaczyć po pokonaniu Mrokluma. Nie da się ich w żaden sposób pokonać, a one szybko odlatują. Jednak po zdobyciu cząstki mocy Leptysa, da się je zmieniać z powrotem w Czerwone Lumy.

Rayman 3 GBA

W Rayman 3 GBA występują już jako zwykli wrogowie. Gdy Globox połyka Andrego, Robo-piraci porywają go, chcąc wykorzystać Andrego do swoich celów. Rayman traci moc Leptysa, więc nie może już przywracać Czarnych Lumów do pierwotnej postaci. Występują w ciemnych i wilgotnych obszarach. Pojawia się ich tu bardzo niewiele, ponieważ pomimo nazwy produkcja zawiera więcej elementów znanych z Rayman 2 niż z Rayman 3. Atakują Raymana, nacierając. Można je pokonać jednym strzałem z pięści. Po trafieniu, Lumy się rozpadają i zostają po nich tylko oczy, podobnie jak w przypadku Antitoonów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki