Fandom

Rayman Wiki

Cwana Skrzynia

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Cwana Skrzynia – stworzenie podobne do skrzyni, które pojawia się w Rayman Origins. Strzegą Zębów Czaszek wewnątrz własnych ciał.

Pojawiają się w specjalnie im poświęconych poziomach bonusowych. Na mapie Ognisty Teensien mówi postaci, ile musi zebrać buziek Elektrunów, żeby odblokować cwaną skrzynię. Odblokowanie i przejście wszystkich dziesięciu Cwanych Skrzyń jest niezbędne, żeby odblokować Krainę Wiecznej Śmierci. Poziomy z nią są bardzo emocjonujące, szybkie i denerwujące.

Wygląd

Cwane skrzynie są czerwone, mają jedno oko, oraz kilka złotych elementów podobnych do węży. Na brzuchu mają obraz dwóch związanych węży. Chociaż mają małe nogi, potrafią uciekać bardzo szybko.

W grze

Kiedy postać będzie blisko cwanej skrzyni, ona przewidzi, że bohater będzie chciał ją zniszczyć i zaczyna uciekać. postać musi gonić ją, aż dojdzie do miejsca, gdzie Cwana Skrzynia nie będzie miała gdzie uciekać. Są to bardzo trudne poziomy, ponieważ gracz musi skakać po walących się platformach, unikać spadających skał oraz ostrych rzeczy i jednocześnie pilnować, żeby Cwana Skrzynia nie oddaliła się za bardzo.

Ciekawostki

  • W cutscence, w dymku pokazującym „obawę” skrzynki Rayman pojawia się nawet wtedy, gdy gracz wybierze dowolną inną postać.
  • W Raymanie Legends nie ma oka.
  • W Raymanie Legends zamiast zęba czaszki dostajemy Małaka.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki