Fandom

Rayman Wiki

Clark

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Clark – wielki, nie grzeszący inteligencją stwór. Był jedną z pierwszych istot stworzonych przez boga Polokusa. Clark był powołany do ukształtowania krajobrazu na Rozdroży Marzeń. Kiedy Rayman za pomocą Biegającego Pocisku dotarł do Pirackiej Akademii na Cierniowych Wzgórzach, od razu spotkał się z Clarkiem. Jednakże, był ciężko chory, leżał w kącie wśród zniszczonych ciał dwudziestu robo-piratów, których pokonał. Był on, jak powiedział, chory, ponieważ zjadł on coś nieodpowiedniego. Poprosił więc Raymana o zdobycie Eliksiru Życia z Jaskini Złych Snów, co Rayman zrobił.

320px-RR-PS2-Japanese-Clark.jpg

Ubranie Clarka w japońskiej wersji jest zielone

Clark and Rayman.jpg

Artwork Clarka pomagającemu Raymanowi

Kiedy Clark wyzdrowiał, niedługo potem został porwany przez Majtka Brzytwobrodego. Przetrzymywał go zahipnotyzowanego w Grobowcu Starożytnych, a kiedy przybył po niego Rayman, zmierzył się z nim. Rayman kilka razy przewrócił Clarka, który powrócił do świadomości.

Clark był także obecny na „pogrzebie” Raymana.

Ciekawostki

  • Podczas dziękowania Raymanowi za Eliksir Życia przez krótką chwilę można zobaczyć jego zahipnotyzowane oczy (takie same, jakie miał podczas sterowania przez Majtka.
  • W Japonii kolor koszuli Clarka zmieniony został z brązowego na zielony.
  • Już w filmiku z Eliksirem Życia, Clark ma na plecach dwie dziury po machinie Majtka (z Grobowców Starożytnych).
Skejauyteutka.jpg

Rayman i Clark wyławiają Globsa

Więcej w Fandom

Losowa wiki