Fandom

Rayman Wiki

Cierniowe Wzgórza

1279artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Cierniowe Wzgórza To kraina pełna cierni i poziom w Rayman 2. Kiedy Rayman odwiedził tą krainę spotkał Murfiego który ostrzegł 

LzjkseO.jpg

Fragment gry w wersji PC

go, że tego miejsca pilnuje Biegający Pocisk. Dowiedział się również że można go oswoić i jeździć na nim. Udało mu się go oswoić, co pozwoliło mu przedostać się przez Ciernie i odwiedzić bazę Robo-Piratów. Rayman cicho przeszedł koło nich i w ten sposób przedostał się dalej. Po raz kolejny oswoił Pocisk i przejechał na nim teren, którego pieszo nie mógłby przejść. W akadmii Robo-Piratów spotkał Clarka, który skarżył się że jest chory i potrzebuje Eliksiru Życia, który został ukryty w Jaskini Złych Snów, znajdującej się na Moczarach Przebudzenia. Po zdobyciu napoju Rayman wrócił do Cierniowych Wzgórz i dał Clarkowi eliksir. Clark odwdzięczył się Raymanowi rozbijając ściany budynku, co pozwoliło stworkowi dostać się dalej. Rayman po raz trzeci oswoił Biegający Pocisk, przejechał na nim kawałek drogi i wskoczył na nim do portalu.
320px-Elite Training Academy.png

Akademia Wojskowa Robo-Piratów

Wersja PlayStation 1Edytuj

Ten poziom w tej wersji różni się całkowicie od oryginału, poziom jest nadal krótki ale 1 etap został wycięty. Poziom zaczyna się od razu od 2 etapu. Tu wskazówkę jak oswoić Biegający Pocisk daje nam Ly poprzez swój kamień. W tej wersji pierwsza bieganina na Pocisku nie wygląda tak jak w innych wersjach. Na PS1 zamiast przeszkód uciekamy przed Złym Biegającym Pociskiem. Po pościgu pojawia się krótki filmik w którym Rayman zeskakuje z Pocisku i brama się zamyka i trafia do Akademii Robo-Piratów. Tam niszczy Czerwonego Pomocnika 800 i spotyka Clarka, który podobnie jak w wersji PC prosi Raymana o przyniesienie Eliksiru Życia. Różnicą jest też to że portal do następnego poziomu znajduje się w pomieszczeniu z Clarkiem, a nie na zewnątrz.

Wersja PlayStation 2Edytuj

Na tej platformie 1 i 2 etap różni się od pozostałych wersji. W 1 walczymy z dwoma Fioletowymi Pomocnikami 800 i dwoma
320px-RR-PS2-TheMenhirHills.jpg

Cierniowe Wzgórza w Rayman Revolution

Zielonymi Pomocnikami 800 a w pomieszczeniu obok, gdzie jest jedna Klatka napotykamy się na jeszcze jednego Fioletowego Pomocnika 800 oraz można znaleźć tam maszynę.

W ukrytym etapie, już po zdobyciu Eliksiru Życia za Biegającym Pociskiem znajduje się Liana dzięki której można się dostać do Żółtych Lumów i Klatki.

Wersja DreamcastEdytuj

Ten poziom w tej wersji jest taki sam jak na PC.

CiekawostkaEdytuj

  • W wersji na PSX na ekranie ładowania gry widać skrzynię, chociaż tam zamiast nich jest Zły Biegający Pocisk (goniący Raymana).
  • Oryginalna nazwa poziomu to The Menhir Hills co w tłumaczeniu na polski znaczy Wzgórza Menhirów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki