FANDOM

Ciągle płynie - jest to piąty poziom w świecie Świątynie Łaskotek z gry Rayman Origins.

Część 1Edytuj

Zaczynamy poziom, idziemy do miejsca gdzie jest dużo Niebieskich Kwiatów, Lumów i Kolczastych Oczu. Dalej mamy kolejną duża liczbę Kolczastych Oczu, znaiduję się tam także Czaszkoneta, wyżej mamy do pokonania dwóch Livingstonów i następna część poziomu.

Część 2Edytuj

Tutaj walczymy z kilkoma Livingstonami, musimy się zmniejszyć dzięki mocy chodzenia po ścianach możemy zdobyć Czaszkonetę, przechodzimy przez dziuple w środku był Król Lumów, musimy zebrać wszystkie Lumy, pokonać Livingstony i ukończyć tę część poziomu.

Część 3Edytuj

Idziemy na dół, uważając na kolczaste oczy. Na dole mamy tajne wejście do klatki, a dalej mamy kolejną część poziomu.

Sekret 1Edytuj

Dzięki mocy chodzenia po ścianach możemy zniszczyć trzech Livinstonów pilnujących Klatki, oraz uwolnić Elektruny.

Część 4Edytuj

Uważamy na Kolczaste Oczy, wchodzimy na górę dzięki naszej mocy, niszczymy drewnianą barykadę i Livingstona, dalej jeżeli zanurkujemy spotkamy tam dwie Kolczaste Ryby pilnujące Czaszkonety, a na górze niszczymy Livingstona i kończymy kolejną część poziomu.

Część 5Edytuj

Jest tutaj Rzeka, nad która latają Platformy, w wodzie jest rwący nurt który może nas wepchnąć na kolczaste oczy, są tam także kolczaste Ryby które trzeba unikać. Pod woda jest Czaszkoneta a jeżeli popłyniemy w prawo i później w dół znajdziemy tam druga sekretną klatkę. A na górze jest koniec tej części poziomu.

Sekret 2Edytuj

Tutaj musimy zniszczyć Livingstona, zdetonować czerwoną bulwę, aby można było dojść do Klatki a potem ją rozbić.

Część 6Edytuj

Tutaj musimy przejść przez mały otwór i się powiększyć, zniszczyć czterech Livingstonów, rozbić klatkę i ukończyć poziom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki