Fandom

Rayman Wiki

Ciągle płynie

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ciągle płynie - jest to piąty poziom w świecie Świątynie Łaskotek z gry Rayman Origins.

Część 1

Zaczynamy poziom, idziemy do miejsca gdzie jest dużo Niebieskich Kwiatów, Lumów i Kolczastych Oczu. Dalej mamy kolejną duża liczbę Kolczastych Oczu, znaiduję się tam także Czaszkoneta, wyżej mamy do pokonania dwóch Livingstonów i następna część poziomu.

Część 2

Tutaj walczymy z kilkoma Livingstonami, musimy się zmniejszyć dzięki mocy chodzenia po ścianach możemy zdobyć Czaszkonetę, przechodzimy przez dziuple w środku był Król Lumów, musimy zebrać wszystkie Lumy, pokonać Livingstony i ukończyć tę część poziomu.

Część 3

Idziemy na dół, uważając na kolczaste oczy. Na dole mamy tajne wejście do klatki, a dalej mamy kolejną część poziomu.

Sekret 1

Dzięki mocy chodzenia po ścianach możemy zniszczyć trzech Livinstonów pilnujących Klatki, oraz uwolnić Elektruny.

Część 4

Uważamy na Kolczaste Oczy, wchodzimy na górę dzięki naszej mocy, niszczymy drewnianą barykadę i Livingstona, dalej jeżeli zanurkujemy spotkamy tam dwie Kolczaste Ryby pilnujące Czaszkonety, a na górze niszczymy Livingstona i kończymy kolejną część poziomu.

Część 5

Jest tutaj Rzeka, nad która latają Platformy, w wodzie jest rwący nurt który może nas wepchnąć na kolczaste oczy, są tam także kolczaste Ryby które trzeba unikać. Pod woda jest Czaszkoneta a jeżeli popłyniemy w prawo i później w dół znajdziemy tam druga sekretną klatkę. A na górze jest koniec tej części poziomu.

Sekret 2

Tutaj musimy zniszczyć Livingstona, zdetonować czerwoną bulwę, aby można było dojść do Klatki a potem ją rozbić.

Część 6

Tutaj musimy przejść przez mały otwór i się powiększyć, zniszczyć czterech Livingstonów, rozbić klatkę i ukończyć poziom.

Więcej w Fandom

Losowa wiki