Celestial Castle

1319artykułów na

Celestial Castle (pol. Niebiański zamek) – piąty poziom w grze Rayman Raving Rabbids (GBA) i ostatni w świecie Child. Tutaj toczymy walkę z bossem, Gigantycznym Kórlikiem w zamku. Mamy do dyspozycji beczkę, którą musimy rzucić na bossa. Tu będziemy wykorzystywać jedno z naszych mocy ze stroju Gangsta. Po pokonaniu bossa otrzymujemy od Ly strój Gothica, który umie pluć gumą do żucia (ten strój przydaje się w drugim świecie).

Przejście

Strategią Gigantycznego Kórlika, będzie nakierowywanie w nas bombami (jeśli trzyma się beczkę, nie można zadać ciosu, a jeśli bomba się zbliża do gracza, trzeba podrzucić bombę i natychmiastowo zadać atak) i wypuszczania jednego z małych Kórlików. Posiadamy nieskończoną ilość beczek z prochem, po których trzeba rzucić na Gigantycznego Kórlika. Po odjęciu mu 1HP, będzie wypuszczać jedno z małych różowych kórlików, które można unicestwić za pomocą ataku wgniecenia w ziemię w stroju Gangsta. Istotną rzeczą też jest, że nie możemy bossowi zadać żadnych obrażeń za pomocą normalnego ataku (podejście do niego też nie jest dobrym pomysłem, ponieważ wchodzenie w niego kończy się natychmiastową śmiercią, a drugim powodem dla którego nie warto tak robić, jest fioletowa woda, w której można się utopić i znajduję się tuż obok adwersarza). Te wszystkie manewry trzeba powtarzać, aż do pokonania bossa.

Więcej z Fandomu