FANDOM

Carmen – wielorybica, przyjaciółka Raymana. Mieszka w oceanie, w Zatoce Wielorybów.

Rayman 2: The Great EscapeEdytuj

Pływanie.jpg

Carmen i Rayman – kąpiel w Zatoce Wielorybów.

Carmen zostaje porwana przez Robo-piratów, którzy zamierzają użyć jej tłuszczu jako smaru do swoich silników, zostaje jednak uratowana przez Raymana, który uwalnia ją z więzienia w oceanie. Podczas ucieczki są ścigani przez piranie, a Carmen wypuszcza bańki z powietrzem, które działają podobnie jak Niebieskie Lumy, umożliwiając Raymanowi oddychanie pod wodą. Po wszystkim Carmen doprowadza Raymana do Świątyni Kamieni i Ognia.

Rayman RevolutionEdytuj

W Rayman Revolution Carmen pojawia się dodatkowo po Zatoce Wielorybów, w oceanie przy Sanktuarium Kamieni i Ognia, a uratowanie jej wraz z Globoksem jest niezbędne do uzyskania dostępu do Sanktuarium – musi ona przegonić wielką mackę blokującą drogę do Sanktuarium.

Po tym wydarzeniu Carmen sporadycznie pojawia się, gdy Rayman powraca do terenów przy Saktuarium.

Rayman jeździ na Carmen na jednej animacji ładowania w grze – jest to jedyny akt przedstawiony w animacji ładowania, który nie może być rzeczywiście wykonany podczas rozgrywki. Może to wskazywać na to, że developerzy początkowo planowali możliwość jazdy na Carmen podczas prac nad grą.

Rayman MEdytuj

W Rayman M chwilowo widać Carmen na początku wyścigu zwanego „1000 Wodospadów”.

GaleriaEdytuj

Drysergysrgtaertarear.jpg

Uwięziona Carmen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki