Fandom

Rayman Wiki

Candy Château

1312artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Candy Château (dosł. Ciasteczkowy Zamek) – ostatnia kraina w grze Rayman. Pokonuje się tu Pana Mrocznego, Bad Raymana, a także walczy się z hybrydami poprzednich bossów. Aby odblokować ten świat należy uratować wszystkie Elektruny.

Bumper Jelly (Rayman D G J).png

Rayman 1

Cała ta Kraina to jeden długi poziom. Wrogowie którzy tu występują to klauny.

Rayman Gold i Designer

W tej grze ta kraina jest bardziej rozbudowana. Ma ona 4 poziomy. W pierwszym wielokrotnie pojawia się Bad Rayman i Pan Mroczny.

MrDarkbsso.png

Walka z ostatnim bossem.

Poziomy

Rayman 4 (anulowana gra)

W roku 2005, Phoenix Interactive rozpoczęła prace nad Rayman 4. Gra została ostatecznie odwołana, ale wiele elementów np. koncepcje sztuki zostały zatrzymane, w tym jeden, który przedstawia poziom o nazwie Candy Ltd. Fabryka ta ze surrealistycznymi słodyczami, została zainspirowana światem Candy Château.

Candy ltd.png

Concept art

Rayman Raving Rabbids (Game Boy Advance)

Kraina słodyczy pojawia się również w grze Rayman Raving Rabbids (GBA) w wersji na Game Boy Advance. Ta wersja gry łączy w sobie aspekty Rayman 4 nad którym pracował Phoenix Interactive i anulowany projekt Rayman Raving Rabbids odwołany przez Ubisoft Montpellier. Ten świat, znany po prostu jako Ciasteczkowy Świat, który w dużym stopniu opiera się na świecie Candy Château.

Sweets world RRRGBA.png

Świat w Rayman Raving Rabbids na GBA.

Więcej w Fandom

Losowa wiki