Fandom

Rayman Wiki

Bunnies Useful Facts

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Images (13).jpg

Bunnies Useful Facts

Bunnies Useful Facts (pl. Pożyteczne fakty na temat kórliczków) to zbiór krótkich filmików, które możemy w miarę postępu odblokowywać w grze Rayman Raving Rabbids. Pokazują, jak wielu rzeczy kórliczkom nie udaje się zrobić i co wychodzi im najlepiej.

Lista filmików

  • Bunnies Can't Play Soccer (Kórliczki nie potrafią grać w nogę) - Kórliczek na początku jest na boisku, a obok niego piłka do nogi. Kórlik na nią patrzy potem odwraca się do kamery i wyciąga rakietę do tenisa i krzyczy. Po tej scence będzie krótka scenka w której Rayman tańczy z kórlikami. Po tym Kórlik zostaje sparaliżowany, a zanim piłkarz go wykopie.
  • Bunnies Don't Do Vacuum Cleaning (Kórliczki nie potrafią odkurzać) - Kórlik kiedy patrzy na odkurzacz krzyczy i wyciąga zmiotkę do przecierania kurzów. Po tej scence Rayman tańczy z kórlikami. Po tym kórlik wyciera figurkę Raymana siedzącego na grzybce, który robi grymasa z Raymana 3, potem kórlik obraca się do kamery i wystawia uśmiechniętą twarz.
  • Bunnies Don't Milk Cows (Kórliczki nie potrafią doić krów) - Kórlik kiedy patrzy na krowę, która je trawę, wyciąga przepychacz do toalet i krzyczy. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą, a po tym kórlik goni krowę bo chciał prawdopodobnie ją wydoić, a krowa ucieka.
  • Bunnies Never Close Doors (Kórliczki nie potrafią zamykać drzwi) - Kórlik kiedy siedzi na kibelku i słyszy kroplenie wody to obraca się głową do kamery, wyciąga szpadel i krzyczy. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Kórlik nie wiadoma skąd wypuszcza bańki i zakrywa się, bo był nagi (tak sądził).
  • Bunnies Can't Cook Eggs (Kórliczki nie potrafią gotować jajek) - Kiedy kórlik widzi, że jest na patelni, krzyczy i wyciąga kuchenną szpadelkę. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Potem kórlik dostrzega, że pod nim jest ogień.
  • Bunnies Can't Cook Turkey (Kórliczki nie potrafią przyrządzić indyka) - Kiedy kórlik jest w pralni i czyta gazetę to pranie się kończy i wyciąga kurczaka, co wkłada go na głowę. Po tej scenie Rayman tańczy z kórlikami, lecz mają kurczaki na głowach.
  • Bunnies Don't Like Taking a Bath (Kórliczki nie lubią kąpieli) - Kórlik jest w wannie, ale on był pod wodą z pianą i zaczyna krzyczeć jak, by się utopił. Po tej scenie Rayman tańczy z kórlikami. Po tym kórlik trzęsie się z zimna i zaczyna wypuszczać bańki.
  • Les Bunnies Ne Pigent Pas The 14 Juillet - (francuska wersja filmiku) Kórlik z wąsami i beretem na głowie macha flagą Francji, a dostrzega, że jest przywiązany do fajerwerki i zaczyna krzyczeć. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Po tym kórlik odlatuję z fajerwerką i uderza o niebo. Ciekawostka jest tylko to, że jest francuska i amerykańska wersja i to, że na dole jest data nagrania (14.07.2006).
  • Bunnies Can't Play With Fireworks - ([amerykańska wersja filmiku] Kórliczki nie potrafią używać fajerwerek) Kórlik z czapką z daszkiem z flagą USA na głowie macha flagą Stanach Zjednoczonych, a dostrzega, że jest przywiązany do liny z fajerwerką. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Po tym kórlik odlatuje z fajerwerką i uderza o niebo. Jest też data nagrania na dolę (14.07.2006).
  • Bunnies Can't Dive (Kórliczki nie potrafią nurkować) - Kórlik jest prawdobodobnie na porcie statku, który stoi na skrzynkach i patrzy do wody, co kórlik krzyczy. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Po tym kórlik rezygnuje z skoku, bo prawdopodobnie stchórzył.
  • Bunnies Can't Infiltrate Games Convention (Kórliczki nie potrafią włamać się na konferencję gier) - Kórliki skanują wejście do G.I.G., którzy schowali się do pudła, a na straży jest ochroniarz. Kiedy ochroniarz rozgląda, bo słyszy puknięcia o drzwi i patrzy na kórliki, którzy chcą się włamać a ochroniarz mówi przez chip zdanie w języku angielskim Sir, there's an odd box here. (pol. Szefie, tutaj znajduję się dziwne pudło).
     Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą, ale w tle skanera. Po tym ochroniarz przygląda się włamywaczom (kórlikom), który wyciąga przepychaczkę do toalet i powstają mu czerwone oczy, potem kórliki patrzą się nawzajem i krzyczą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki