FANDOM

Images (13).jpg

Bunnies Useful Facts

Bunnies Useful Facts (pl. Pożyteczne fakty na temat kórliczków) to zbiór krótkich filmików, które możemy w miarę postępu odblokowywać w grze Rayman Raving Rabbids. Pokazują, jak wielu rzeczy kórliczkom nie udaje się zrobić i co wychodzi im najlepiej.

Lista filmików Edytuj

  • Bunnies Can't Play Soccer (Kórliczki nie potrafią grać w nogę) - Kórliczek na początku jest na boisku, a obok niego piłka do nogi. Kórlik na nią patrzy potem odwraca się do kamery i wyciąga rakietę do tenisa i krzyczy. Po tej scence będzie krótka scenka w której Rayman tańczy z kórlikami. Po tym Kórlik zostaje sparaliżowany, a zanim piłkarz go wykopie.
  • Bunnies Don't Do Vacuum Cleaning (Kórliczki nie potrafią odkurzać) - Kórlik kiedy patrzy na odkurzacz krzyczy i wyciąga zmiotkę do przecierania kurzów. Po tej scence Rayman tańczy z kórlikami. Po tym kórlik wyciera figurkę Raymana siedzącego na grzybce, który robi grymasa z Raymana 3, potem kórlik obraca się do kamery i wystawia uśmiechniętą twarz.
  • Bunnies Don't Milk Cows (Kórliczki nie potrafią doić krów) - Kórlik kiedy patrzy na krowę, która je trawę, wyciąga przepychacz do toalet i krzyczy. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą, a po tym kórlik goni krowę bo chciał prawdopodobnie ją wydoić, a krowa ucieka.
  • Bunnies Never Close Doors (Kórliczki nie potrafią zamykać drzwi) - Kórlik kiedy siedzi na kibelku i słyszy kroplenie wody to obraca się głową do kamery, wyciąga szpadel i krzyczy. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Kórlik nie wiadoma skąd wypuszcza bańki i zakrywa się, bo był nagi (tak sądził).
  • Bunnies Can't Cook Eggs (Kórliczki nie potrafią gotować jajek) - Kiedy kórlik widzi, że jest na patelni, krzyczy i wyciąga kuchenną szpadelkę. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Potem kórlik dostrzega, że pod nim jest ogień.
  • Bunnies Can't Cook Turkey (Kórliczki nie potrafią przyrządzić indyka) - Kiedy kórlik jest w pralni i czyta gazetę to pranie się kończy i wyciąga kurczaka, co wkłada go na głowę. Po tej scenie Rayman tańczy z kórlikami, lecz mają kurczaki na głowach.
  • Bunnies Don't Like Taking a Bath (Kórliczki nie lubią kąpieli) - Kórlik jest w wannie, ale on był pod wodą z pianą i zaczyna krzyczeć jak, by się utopił. Po tej scenie Rayman tańczy z kórlikami. Po tym kórlik trzęsie się z zimna i zaczyna wypuszczać bańki.
  • Les Bunnies Ne Pigent Pas The 14 Juillet - (francuska wersja filmiku) Kórlik z wąsami i beretem na głowie macha flagą Francji, a dostrzega, że jest przywiązany do fajerwerki i zaczyna krzyczeć. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Po tym kórlik odlatuję z fajerwerką i uderza o niebo. Ciekawostka jest tylko to, że jest francuska i amerykańska wersja i to, że na dole jest data nagrania (14.07.2006).
  • Bunnies Can't Play With Fireworks - ([amerykańska wersja filmiku] Kórliczki nie potrafią używać fajerwerek) Kórlik z czapką z daszkiem z flagą USA na głowie macha flagą Stanach Zjednoczonych, a dostrzega, że jest przywiązany do liny z fajerwerką. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Po tym kórlik odlatuje z fajerwerką i uderza o niebo. Jest też data nagrania na dolę (14.07.2006).
  • Bunnies Can't Dive (Kórliczki nie potrafią nurkować) - Kórlik jest prawdobodobnie na porcie statku, który stoi na skrzynkach i patrzy do wody, co kórlik krzyczy. Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą. Po tym kórlik rezygnuje z skoku, bo prawdopodobnie stchórzył.
  • Bunnies Can't Infiltrate Games Convention (Kórliczki nie potrafią włamać się na konferencję gier) - Kórliki skanują wejście do G.I.G., którzy schowali się do pudła, a na straży jest ochroniarz. Kiedy ochroniarz rozgląda, bo słyszy puknięcia o drzwi i patrzy na kórliki, którzy chcą się włamać a ochroniarz mówi przez chip zdanie w języku angielskim Sir, there's an odd box here. (pol. Szefie, tutaj znajduję się dziwne pudło).
     Po tej scenie Rayman z kórlikami tańczą, ale w tle skanera. Po tym ochroniarz przygląda się włamywaczom (kórlikom), który wyciąga przepychaczkę do toalet i powstają mu czerwone oczy, potem kórliki patrzą się nawzajem i krzyczą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki