Fandom

Rayman Wiki

Bonusy

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bonusy – dodatki i nowości w grze Rayman 3: Hoodlum Havoc. Uaktywniają się dopiero wtedy, kiedy zdobędzie się określoną ilość punktów w danym poziomie. Informacja o zdobyciu nowego bonusa ukazuje się na końcu danego poziomu (wtedy pojawia się uśmiechnięta buzia Murfiego i napis "Odblokowano nowy poziom premiowy!").

Lista sekretów

Minigry

  • Szaleństwo w 2D - pierwsza z mini gier. Rayman 3 teraz jest w wymiarze dwuwymiarowym. Na drodze spotyka różne przeszkody, np. kolczatki czy Osiłki. Aby mieć życie, Rayman zbiera Kosztowności. Jedno trafienie wroga powoduje śmierć.
  • Skaczące rakiety - jedna z łatwiejszych gierek. Steruje się Posępnym Powiernikiem i gramy z drugim Mroklumem w coś w stylu babinktona.
  • Zgniotka - steruje się kulą, na którą Razoff walczył z Raymanem w podziemiach. Polega na zgniataniu ropuch. Zgniatanie ropuch powoduje dodanie energii kuli.
  • Cyrk Razoffa - steruje się Razoffem na treningowych miejscach. Razoff strzela w tarcze z przeciwnikami. Strzelenie w tarczę z Razoffem powoduje obniżenie energii.
  • Strażnik - steruje się Wybuchniakiem na szczycie wieży obserwacyjnej i spuszcza się granaty na Knaarenów, którzy zamierzają zabić Mrokluma.
  • Pociski Sterowane - steruje się rakietą szokową w celu poszukiwania Raymana. Przeszkody są liczne.
  • Balony - jedna z łatwiejszych gier. Rayman skacze po balonach w czasie sztormu nad rozszalałym morzem. Zbieranie klejnotów powoduje dodanie energii. W czasie gry wykorzystuje się Puszki, np. Szczękostrzał czy Turbokopter.
  • Niezwykli najeźdźcy - steruje się Raymanem i Globoxem w ścigaczu. Należy docierać do checkpointów, zanim skończy się paliwo i energia.
  • Komandos - steruje się Razoffem i zabija się Mroklumy wychodzące z różnych obiektów. Jedyna gra, w której czas jest nieograniczony.

Lekcje Wanna Kick Rayman

Przerywniki filmowe

Tak naprawdę przerywniki otrzymuje się po przejściu danej części gry. One są częścią gry.

  • Andre wyrusza na podbój świata - rodzi się Andre i tworzy własną armię Mroklumów. Spanikowany Murfy ucieka przed nim budząc Globoksa, który przypadkiem wyrywa Raymanowi ręce.
  • Otto sięga po drastyczne środki - Otto Psi próbuje wyleczyć Globoksa.
  • Idylla Begoniaxy i Razoffa - Razoff atakując Globoksa wpada na Begoniaxę, która wyznaje mu miłość. Rayman i Globox docierają dzieki zwiarciadle Razoffa do Krainy Żywych Umarlaków.
  • Romeo rusza naprzód - Romeo Patti próbuje wyleczyć Globoksa.
  • Splendor Gumsiego - po pokonaniu Refluxa i Gumsiego daje Raymanowi moc Leptysa polegającą na zmienianiu Mroklumów w Lumki.
  • Andre kusi Refluxa - po terapi grupowej Otta, Romea i Anny Lyse Andre wychodzi z Globoksa i zawiera pakt z Refluxem.
  • Mroklumy się organizują - narodziny Mroklumów w Kwaterze Mroklumów.
  • Moc Leptysa - Kwatera Mroklumów wybucha, a Reflux otrzymuje całą moc Leptysa.
  • Wędrujące dłonie - wszystkie Mroklumy zmieniają się w Lumki wraz z Andre. Globox rozpacza po stracie kudrzaka i o północy ręce uciekają Raymanowi i straszą czerwonego Lumka, Andrego, który się odradza.

Sekrety

  • Aby zobaczyć listę sekretów, wejdź w Sekrety.

Więcej w Fandom

Losowa wiki