Fandom

Rayman Wiki

Biditank

1279artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Biditank (Poubelus Agrovis) – Czołg bojowy robo-piratów sterowany przez majtka. Boss w grze Rayman Revolution.

WyglądEdytuj

Biditank przypomina Beczkopirata. Jest zbudowany z drewna i metalu. Maszyna porusza się na kołach, na czubku zaś znajduje się metalowy pierścień służący do rażenia wrogów prądem elektrycznym. Od fontu widoczny jest wizjer, przez który pilot widzi drogę.

316px-Biditank RR.png

Walka

HistoriaEdytuj

Rayman przybył do Fabryki piratów. Pokonał tam kilku Pomocników 800 i Pomocników Zombie, po czym znalazł się w dużej sali. Spotkał tam Bimbette w klatce. Poprosiła ona by Rayman ją uwolnił. Stworek aktywował działo, naciskając na cztery przyciski. Kiedy Bimbette została uwolniona, podłoga w sali rozsunęła się, a z niej wynurzył się Biditank. Rayman od razu zrozumiał, że jego pięści nie uszkodzą twardego czołgu. Postanowił więc użyć działa, które oswobodziło córkę Globoxa. Biditank atakował Raymana kulami energii, bombami i wyładowaniami elektrycznymi. Po trzykrotnym strzale w czołg został on zniszczony. Uciekający z niego Majtek zawołał: „To jeszcze nie koniec! Ja tu wrócę!”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki