Fandom

Rayman Wiki

Begoniaxa

1312artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Cudzy1.png Ty mały podglądaczu, wstydź się! Czekaj, niech ja cię dorwę! Cudzy2.png
Begoniaxa o Raymanie

Cudzy1.png Zamienia wszystkich samców, którzy ją odrzucają, w ropuchy. Uwielbia to robić, choć czasami przyznaje, że sama nie wie, co robić z tymi wszystkimi kijankami. Cudzy2.png
Informacja z gry

Begoniaxa (ang. Begoniax) – ruda, otyła i brudna kobieta z gry Rayman 3: Hoodlum Havoc. Mieszka w domu, który ma postać dużego grzyba.

Przybycie Raymana

Kiedy Begoniaxa urzędowała w toalecie, Rayman przez przypadek wpadł do tej samej toalety (z powodu braku interwencji Tinsa-ratownika i chociaż ją przepraszał i mówił, że to niechcący, ta uciekła do swojego domu domu i tam rozegrała się bitwa. Begoniaxa próbowała pokonać Raymana, chlapiąc w nim eliksirem miłości, który zmienia Raymana w płaza oraz goniąc go z widelcem w ręku. Raymanowi udało się pokonać wiedźmę wykorzystując tę technikę na niej. Podobna technika Begoniaxy pojawiła się w Rayman: Hoodlums' Revenge. Czarownica uciekła do piwnicy i weszła na drabinę, wkładając na głowę kocioł i obawiając się, że ten zaciągnął ją w kozi róg i będzie chciał ją zgwałcić. Ten jednak użył zwierciadła i przedostał się na dalszy zakątek bagien. Rayman potem stoczył bitwę z Razoffem i wygrał ją, zrzucając hrabiego do lochów pod domem. Tam spotkał Begoniaxę, która zaciągnęła go do siebie. Pojawiła się również w następnej części gdzie Rayman spotkał ją na molu. Po pokonaniu jej, ona się skurczyła i zniknęła (prawdopodobnie zmarła).

Ciekawostki

  • Begoniaxa prawdopodobnie nie znalazła miłości swego życia, ze względu na wygląd, zapach i duży garb na plecach. Dlatego każdego młodzieńca zapraszała do siebie i podawała mu eliksir miłości zmieniający w żabę (technika zmuszenia do miłości). Jednak siła eliksiru działa kilka sekund, tak że każdy młodzieniec potem uciekał od wiedźmy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki