FANDOM

Cudzy1 Mroklumy uwielbiają loty balonem. Takie podróże są egzotyczne i pozwalają się pozbyć niezdarnych żołnierzy... Cudzy2
Opis z gry źródło

Balony (ang. Balloons) – siódmy z dziewięciu poziom bonusowy z gry Rayman 3: Hoodlum Havoc, do odblokowania na wszystkich platformach po zdobyciu 155.000 punktów. 

Akcja mini-gry rozgrywa się w morzu Rozdroży Marzeń . Głównym jej celem jest pomoc Raymanowi w przedostatniu się na szczyt statku Globoksa skacząc balon po balonie, napełniając przy tym pasek życia klejnotami, aby nie przerwać bonusowego etapu. Sterowanie jest identyczne jak w głównej przygodzie. Aby przetrwać, gracz musi zbierać kosztowności - żółty klejnot dodaje nieco życia, czerwony więcej, a zielony napełnia pokaźną ilość w przeciwieństwie do poprzednich, choć występuje tu rzadko. Rayman używa tu dwóch puszek, Szczękostrzału i Turbokoptera, aby udało mu się przedostać dalej. Czerwony pasek pokazuje ilość zdrowia - jeśli będzie pusty - rozgrywka zostanie przerwana, natomiast żółty dostarcza nam informacje ile pozostało jeszcze drogi do końca. Gracz wygrywa, gdy żółty pasek będzie pusty i dotrze do celu. Jeśli Rayman wpadnie do wody, rozgrywka również zostanie przerwana.

Hljhwlerwg

Wstęp do gry

Więcej z Fandomu

Losowa wiki