Fandom

Rayman Wiki

Bagno

1319artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bagno (ang. The Bayou ) jest to bagno z ukrytym etapem. Kiedy Rayman wszedł na bagna poszedł w lewo. Tam spotkał Ly. Po wyjściu ze ścieżki życia, Rayman wskoczył na beczkę. W tej chwili Robo-Piraci zaczeli atak na Raymana. Rayman zniszczył ich bomby, kulami energi. Później poszedł dalej. Natrawił na most w którego strzelił statek wojenny. Na szczęście, Rayman zdążył uciec. W końcu Rayman uciekł. Potem pokonał Robo-Pirata Goryla, i uwolnił Tinsa zakańczając poziom.

Wersja PlayStation 1

Podczas filmiku przed misją na Bagnach, Brzytwobrody zjada Czerwonego Luma zamiast Żółtego (ponieważ w tej grze jest ich 800, oraz dlatego że usunięto pierwszą część Grobowca).

Portal prowadzący do Ścieżki Życia z lewej strony poratalu wejściowego został usunięty, ponieważ jest bezspośrednio dostępny z Sali Drzwi.

Oprócz tego nic się nie zmienia w porównaniu z originalną wersją, oprócz kilku Robo-Piratów.

Wersja PlayStation 2

W tej wersji zamiast walki z Czerwonym Pomocnikiem 800, musimy uwolnić Bzzita który jest tam uwięziony i strzeżony przez dwóch Zielonych i dwóch Fioletowych Pomocników 800 i jednego Żółtego Pomocnika 800. Kiedy Rayman uratuje Bzzita ten mówi mu że pomoże mu się dostać do  Światyni Wody i Lodu i że Rayman musi przyjść na Molo w - Równinie Minizaurów.

Oprócz tego poziom wygląda tak samo jak w oryginale.

Wersja Dreamcast

Ten poziom w tej wersji jest taki sam jak oryginał, oprócz tego że są dodane nowe części krajobrazu takie jak ŻabyPopolopoï i komary. Grafika jest troszkę ciemniejsza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki