FANDOM

Bad Rayman (nie mylić z Dark Raymanem i Raymesisem) – zły sobowtór Raymana. Został stworzony przez Pana Mrocznego w celu zabicia oryginalnego odpowiednika przed dotarciem do jego kryjówki. Występuje też w Rayman Fiesta Run jako skórka.

Opis postaciEdytuj

Skóra Bad Raymana jest szara, włosy fioletowe, kaptur błękitny, a oczy żółte. Chodzi w granatowej koszuli która nadal ma pierścień. Ma niebieskie buty i błękitne dłonie.

Rayman Edytuj

Bad Rayman pojawił się we wszystkich grach na podstawie Rayman 1 z wyjątkiem Rayman Jaguar.  Bad Rayman goni Raymana gdziekolwiek pobiegnie. Jeśli Rayman go dotknie ginie na miejscu. Jednak jeśli Rayman dotrze do końca poziomu Bad Rayman zostanie pokonany.

W Rayman Advance Bad Rayman nazywa się Dark Rayman co sprawia, że jest mylony z podobną postacią.

Rayman JuniorEdytuj

W edukacyjnej wersji gry Bad Rayman pojawia się w przedostatnim poziomie pod tytułem Smaczny Pościg.
120px-GBC 7
Betilla nazywa go podwójnym złem. Goni Raymana przez cały poziom, ale znika po pokonaniu pewnej odległości.

Rayman GBCEdytuj

Bad Rayman występuje także w wersji Game Boy Color, ale jego wygląd jest całkowicie odmieniony. Ma ciemną skórę i fioletowe włosy oraz złote ręce i buty. Zachowuje się tak samo jak w Rayman 1.

Rayman LegendsEdytuj

Bad Rayman RL

Dark Rayman w Rayman Legends

Bad Rayman, znany jako Dark Rayman, powraca jako antagonista w Rayman Legends i zachowuje się jak w pierwszej grze. Pojawia się w ostatnich poziomach Najazdu, w których gracz, nie dość, że musi dotrzeć do grupy Małaków zanim skończy się czas, i pokonać przeciwników oraz omijać przeszkody po drodze, dodatkowo musi unikać kontaktu z Dark Raymanem, który podąża za nim i powtarza jego ruchy.

Wygląd Bad Raymana różni się od poprzednich gier, tym razem jest cały czarny, a otacza go aura z mroku. Od czasu do czasu można usłyszeć jego szalony, zły śmiech, który brzmi jak echo głosu Raymana o wysokim tonie. Ten śmiech, wraz z kilkoma innymi dźwiękami, można usłyszeć na początku wyzwania lub gdy Rayman zostaje pokonany. Posiada również umiejętność teleportacji. Pod koniec planszy znika w aurze, i pojawia się w następnej.

Rayman Adventures Edytuj

11206115 1499666320332048 1957096218384798782 n

Shadow Ray

Bad Rayman został zapowiedziany jako grywalna postać w Rayman Adventures. Znany będzie pod nazwą Shadow Ray. Nie będzie posiadał mrocznej aury oraz nie będzie zabijał dotykiem, w przeciwieństwie do Rayman Legends. Jego umiejętności będą takie same jak umiejętności Raymana. Data aktualizacji w której zostanie dodany nie jest znana.

CiekawostkiEdytuj

  • W Rayman Legends Bad Rayman może zostać pokonany, jeśli gracz zginie wystarczająco szybko, gdy się pojawia. W wirze po śmierci możemy zobaczyć, że reaguje na obrażenia i zmienia się w bańkę, wciąż się śmiejąc.