Fandom

Rayman Wiki

Bańki

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

150px-Bubble.png

Typowa Bańka w Rayman Origins

Bańki - przedmioty w grze Rayman Origins i Rayman Legends. Wszystkie żyjące istoty są stworzone z Baniek przez Polokusa. Każda istota w Rozdrożu rodzi się i umiera jako Bańka.

Rayman Origins

W tej grze mają bardzo duzo zastosowań np:

Przedmioty

Można z nich wydobywać LumySerca a czasem nawet Czaszkonety. Są one zwykle ukryte w Żalumkach i Nenupharah, a czasem w Żarówkach. 

Wrogowie

Kiedy pokonamy jakiegoś przeciwnika zamienia się w Bańke, która jeśli pękniemy zanim zniknie dostaniemy
Bubble livingstone.png

Zbańkowany Livingston

dodatkowe punkty.

Witalność

Jeśli sami stracimy wszyskie życia i zginiemy zamienimy się w bańke która odrazu pęknie. Jednak w trybie wieloosobowym jeśli zamienimy się w bańke drugi gracz może nas spowrotem odbańkować albo w nas wchodząc albo w nas uderzając.

Platformy

Baniek możemy także używać jako Platform, w lodowych poziomach gdyż są wypuszczane z ust czerwonego Dragona Zderzakowego, wtedy możemy ją łatwo pęknąć kiedy wejdziemy na coś ostrego.

Inne

Dzięki Bańkom w Chrapiącym Drzewie możemy odblokowywać i przemieniać się w nowe postacie za pomocą wejścia w Bańkę. Dwóch graczy nie może jednak wybrać dwóch tych samych postaci.

Rayman Legends

W tej grze bańki prawdopodobnie bedą miały podobną rolę co w Rayman Origins, jednak jeśli w tej grze zbańkujemy przeciwnika nie będzie można już zniszczyć Bańki gdyż sama odrazu pęknie.

Zobacz także

Więcej w Fandom

Losowa wiki