Fandom

Rayman Wiki

Ataki Raymana

1279artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Ataki Raymana – forma ofensywy i defensywy Raymana, przedstawiona w grach z serii.

Ataki RaymanaEdytuj

  • Teleskopowa pięść – Jedna z znanych ofensyw Raymana. Naturalny rzut sprawia, że bohater wystrzeliwuje swoją pięść daleko. Jednakże, może ją ładować, co sprawi, że pocisk nie tylko będzie silniejszy, ale w niektórych okolicznościach poleci dalej. Występuje w Raymanie 1 i w 3. Rayman mógł rzucać pięściami pod danym kątem.
  • Grymas – Znana mina z gier Rayman 1 i Rayman 3. W Raymanie 1 było to po prostu zwykłe pokazanie języka, ale w Raymanie 3 jest on uaktualniony do zmieniania Czarnych Lumów w Czerwone.
  • Kule energii – Tę umiejętność Rayman zyskuje od Ly. Wygląd kul energii z zyskiwaniem mocy zmienia się.
  • Ładowanie Energi – Tą umiejętność Rayman zyskuje od Globoksa na Sklepieniu. Najpierw tworzy się kula a potem elektryczność.
  • Chwytanie się Fioletowych Lumsów – Tą umiejętność Rayman zyskuje od Ly po pokonaniu Warowni i jej uwolnienia. Między Raymanem, a Fioletowym Lumsem tworzy się energia która pozwala połączyć Raymana z Fioletowym Lumem. Rayman może się na nim huśtać i w każdej chwili się go puścić i dostać się do miejsca do którego normalnie by się nie dostał.
  • Gigantyczne Kule Energii – Tą umiejętność Rayman dostaje po zdobyciu Złotej Pięści i załadowaniu Jej Rayman może robić gigantyczne Kule energii które mają niesamowitą siłę. W obydwu grach kiedy Gigantyczna Kula energii dotknie czegoś wybucha.

Znane umiejętności RaymanaEdytuj

  • Helikopter – Łagodzi opadanie bohatera. Helikopter uzyskuje się, kiedy w powietrzu gracz przyciśnie i przytrzyma klawisz skoku. Wtedy włosy stworka zmieniają się w helikopter.
  • Namierzenie wroga – Kolejna umiejętność Raymana. Występuje w Raymanie 2 i 3. Rayman, jak sama nazwa mówi, łatwiej namierza dany cel, z którym przyjdzie mu walczyć. Szczególne zastosowanie namierzanie miało w Raymanie 3 - umiejętność ta pomogła nie tylko walczyć z wrogiem, ale i niszczyć różne obiekty i napędzać windę.
  • Skoki – Jedna ze zdolności Raymana. Skoki pozwalają mu pokonać różne przeszkody i omijać ewentualne obiekty.
  • Fikołek – Jedna z mało ważnych umiejętności stworka, pomagających mu omijać ataki wroga.
  • Umiejętność jazdy na Biegającym Pocisku i latania na jego latającej wersji.
  • Bawienie się swoim "ciałem" – dzięki temu, że Rayman nie ma kończyn, w Raymanie 3 i Rayman 2 kiedy ten będzie stał długo w miejscu, w końcu z nudów zacznie żonglować swoim tułowiem, jakby grał nim w koszykówkę.
  • Chwytanie się krawędzi – Tę umiejętność Rayman zdobył od Betilli podczas pierwszej gry. Jest bardzo przydatna podczas długich skoków.
  • Podwójne skoki – Kolejna umiejętność którą Rayman zdobył od Betilli. Pozwala na zrobienie salta który przedłuży skok.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki