Fandom

Rayman Wiki

Arena Przeznaczenia

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Arena Przeznaczenia (ang. The Destiny Arena) to komnata znajdująca się w głębiach tuneli pod pustynią Knaarenów. Tutaj dla rozrywki walczą ze sobą mieszkańcy owej pustyni, oglądani przez dużą publiczność tego samego gatunku, nad czym czuwa i wykonuje królewskie obowiązki Gumsi. Co ciekawe, nazwa tej areny znana jest tylko i wyłącznie z oryginalnej, francuskiej wersji Raymana 3 (najprawdopodobniej w innych językach pominięto tą nazwę przy tłumaczeniu i uznano za nieważną).

Podczas akcji trójki, Reflux był niekwestionowanym mistrzem Knaarenów. Wygrał ogromną ilość bitew, strasząc swoich sprzymierzeńców siłą i umiejętnościami. Ostatecznie nikt nie chciał walczyć już z Refluxem, po czym on szukał przeciwników wokół pustyni, lecz i to nie odnosiło skutków. Przyprowadzono mu zniewolonego przez Knaarenów, Raymana. Ci zaczęli wymianę ciosów, lecz Reflux nie spodziewał się takiego obrotu spraw. Bohater został nowym mistrzem, a Reflux odniósł klęskę. Otrzymał w zamian moc zmieniania czarnych lumów w czerwone lumy. Zbuntowany i zhańbiony Reflux, wraz z Andre zaplanował zemstę na Raymana.
320px-Reflux first battle-1-.jpg

Bitwa na Arenie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki