FANDOM

Anguish Lagoon (dosł. Laguna Udręki) – drugi poziom w The Dream Forest w grze Rayman. Składa się z czterech części. Bossem tego poziomu jest Bzzit. W ostatniej fazie Rayman otrzymuje moc chwytania się krawędzi.

PrzejścieEdytuj

Część 1Edytuj

Raymanplanpozlagunaudrenki

Rozmieszczenie klatek w części pierwszej

To bardzo krótka część, ale znajduje się w niej pięć Klatek. Wszystkie możemy zdobyć tylko po uzyskaniu mocy chwytania się szkarłatnych Lumów.

Część 2Edytuj

W tej części Rayman musi zeskoczyć ze wzgórza. Na dole będzie walczył z Bzzitem. Kiedy Bzzit zostanie pokonany, zacznie płakać. Rayman będzie go pocieszał i szybko zaprzyjaźnią się ze sobą. Rayman wskoczy na Bzzita i w trzeciej części będziemy musieli na nim latać.

Część 3Edytuj

Teraz Rayman leci na Bzzicie, podczas gdy w powietrzu może strzelać swoją pięścią. Jedynie w wersji Atari Jaguar Bzzit do obrony używa swojego żądła.

Część 4Edytuj

Jest to ostatnia część poziomu. Tutaj dostajemy od Betilli moc chwytania się krawędzi.

Rayman 1 (PSX) - The Dream Forest - Anguish Lagoon06:01

Rayman 1 (PSX) - The Dream Forest - Anguish Lagoon

Gameplay z poziomu

CiekawostkiEdytuj

  • W wersji Atari Jaguar w części trzeciej istnieje ciąg Tingów, które tworzą numery 1, 3, 6 i 4. Jeżeli te cyfry zostaną wpisane na klawiaturze tej konsoli zostanie uruchomiona Minigra Breakout.