Fandom

Rayman Wiki

Anguish Lagoon

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Anguish Lagoon (dosł. Laguna Udręki) - drugi poziom w Lesie Marzeń w grze Rayman. Składa się z 4 części. Bossem tego poziomu jest Bzzit. W czwartej części Rayman otrzymuje moc chwytania się krawędzi.

Przejście

Część 1

To bardzo krótka część, ale znajduje się w niej 5 Klatek. Wszystkie możemy zdobyć tylko po uzyskaniu mocy chwytania się szkarłatnych Lumsów.

Część 2

W tej części Rayman musi zeskoczyć ze wzgórza. Na dole będzie walczył z Bzzitem.
Raymanplanpozlagunaudrenki.jpg

Rozmieszczenie klatek w części pierwszej

Kiedy Bzzit zostanie pokonany zacznie płakać, z Rayman będzie go pocieszał i szybko zaprzyjaźnią się ze sobą. Rayman wskoczy na Bzzita i w 3 części będziemy musieli na nim latać.

Część 3

Teraz Rayman leci na Bzzicie podczas gdy w powietrzu może strzelać swoją pięścią. Jedynie w wersji Atari Jaguar Bzzit do obrony używa swojego żądła.

Część 4

Jest to ostatnia część poziomu. Tutaj dostajemy od Betilli moc chwytania się krawędzi.

Ciekawostki

  • W wersji Atari Jaguar w części trzeciej istnieje ciąg tingów, które tworzą numery 1,3,6 i 4. Właściwie jest to zakodowana wiadomość, jeśli te cyfry zostaną wpisane na klawiaturze tej konsoli zostanie uruchomiona Minigra Breakout.
Rayman 1 (PSX) - The Dream Forest - Anguish Lagoon06:01

Rayman 1 (PSX) - The Dream Forest - Anguish Lagoon

Gameplay z poziomu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki