Allegro Presto – drugi poziom w Band Land, drugiej krainie z gry Rayman. Poziom ten jest podzielony na pięć etapów.

Część 1Edytuj

Saut

Rayman ślizga się na pięcioliniach

W tej części potrzeba szybkiego refleksu, gdyż Rayman będzie przez większość czasu ślizgał się na pięcioliniach. Jednak nie zaprogramowano ślizgania w wersji Atari Jaguar, przez co Rayman będzie musiał czołgać się w ciasnych przestrzeniach i znajdzie tu więcej przeciwników – głównie łowców i ciem – rozsianych po całym poziomie.

MapMU2-1PC

MapMU2-1PS

Część 2Edytuj

To jedyny etap z trąbkami. Nie pojawiają się w tej części inni przeciwnicy, prócz nutek i perkusistów. Rayman znów nie może ślizgać się na przeszkodzie w wersji Atari Jaguar, żadna trąbka nie zassie też powietrza, więc należałoby uporać się z tym w innym stylu. Dodano tutaj więcej chmur.

Wersje oparte na PC oferują sekretną lokację z czterema dodatkowymi życiami, które do zdobycia wymagają idealnego wyczucia czasu przy skoku. W wersji na Game Boya Advance nie można złapać więcej niż jedno życie, z uwagi na zmniejszenie maksymalnej prędkości na śliskich platformach. W porcie na DSi jest to z kolei znacznie prostsze ze względu na dodatkową chmurę, która przenosi Raymana do żyć.

MapMU2-2PC MapMU2-2PS

Część 3Edytuj

HittingStick

Rayman musi unikać perkusistów

Ta część dzieje się nad olbrzymią próżnią, a Rayman musi uważać, by nie spaść ze śliskiej partytury. Końcówka tej fazy zwiastuje następny poziom, jako że Rayman musi użyć mnicha, by dotrzeć do końca.

MapMU2-3PC

MapMU2-3PS

Część 4Edytuj

MrSaxAllegroPresto

Pierwsze spotkanie z Mr Saxem

Na końcu poziomu, Rayman pozna Mr Saxa, który zacznie dmuchać w niego nutkami. Rayman użyje po prostu pięści, by odbić jedną z nich i wyrzucić wielki saksofon. Kiedy Mr Sax zostanie pokonany w swoim harmiderze, ta faza będzie pominięta. Nie pojawia się w wersji Atari Jaguar.

MapMU2-4PC
MapMU2-4PS

Część 5Edytuj

BetillaHelicoptere

Rayman otrzymuje czwartą moc od Wróżki Betilli

Wróżka Betilla wręczy Raymanowi moc helikoptera. W wersji PC i jej portach, to jedyny poziom z Betillą, gdzie można zdobyć darmowe życie, spadając obok fletu na prawo od znaku wyjścia.