Fandom

Rayman Wiki

Admirał Brzytwobrody

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cudzy1.png Ty niekompetentny imbecylu! Cudzy2.png
Brzytwobrody do swojego Majtka źródło

Admirał Brzytwobrody (ang. Razorbeard) – główny antagonista gry Rayman 2: The Great Escape. Admirał Robo–piratów i kapitan Statku Więziennego.

Biografia

Rozpoczęcie kariery

Cudzy1.png Raymanie, zobacz, co piraci zrobili z naszym światem... Cudzy2.png
Ly źródło

Razor.jpg

Brzytwobrody i Majtek

Brzytwobrody najechał na Rozdroże Marzeń by je zniszczyć. Swój plan wdrożył w życie bardzo szybko. Utworzył sporą Armię Robo–Piratów, a następnie doprowadził do uprowadzenia Raymana, Globoxa, Ly, Carmen i Sssssama, a także wielu innych mieszkańców krainy. Ly uwięził na Czarodziejskiej Polanie, Carmen w Zatoce Wielorybów, Sama na Moczarach Przebudzenia, a Raymana z Globoksem wtrącił do lochu na Statku Więziennym. W późniejszym czasie udało mu się również uwięzić Clarka w Grobowcu Starożytnych.

Razor1.PNG

Brzytwobrody w swojej prywatnej kabinie

Inwigilacja Raymana

Cudzy1.png Masz mi przyprowadzić Raymana: żywego lub martwego! Cudzy2.png
Brzytwobrody do Majtka źródło

Gdy Rayman i Globox uciekli ze Statku Więziennego, zostali rozdzieleni. Rayman kolejno ratował wszystkich uwięzionych, w tym Ly i Sssssama. Zwerbował swojego osobistego majtka, by donosił mu o stanie Raymana i sam go śledził. Majtek śledził Raymana przez cały czas, spuszczając na niego za pomocą statków pirackich bomby i pociski.

Gdy Rayman zdobył pierwszą maskę Polokusa, Brzytwobrody wpadł we wściekłość i zjadł jednego z Żółtych Lumów, co zmieniło ich liczbę na 999. Bohater nie poddawał się, a gdy zebrał już 3 maski, admirał nabył od Generała robota o nazwie Grolgoth, który miał zniszczyć Raymana.

Razor2.PNG

Brzytwobrody w Grolgocie

Ostateczny pojedynek

Cudzy1.png Teraz jesteś już sam... zdany tylko na siebie! Ha! Ha! Ha! Cudzy2.png
Do Raymana źródło

Po dowiedzeniu się, że Rayman zdobył już wszystkie 4 maski, Brzytwobrody prawdopodobnie utopił majtka w lawie i osobiście postanowił zająć się Raymanem; tak też zrobił. Wszedł do Grolgotha i chcąc wystrzelić w Globoksa pocisk, nagle spotkał się z Raymanem. Brzytwobrody, zamknięty w Grolgocie, stoczył wielki pojedynek z Raymanem.

Cudzy1.png Zniszcz Brzytwobrodego, a osiągniemy pełne zwycięstwo! Cudzy2.png
Ly źródło

Na Wronim Gnieździe Brzytwobrody rzucał w Raymana pociskami, jednakże Raymanowi udało się je omijać. Użył ich przeciwko Brzytwobrodemu. Gdy robot kilka razy się przewrócił, postanowił skoczyć na Raymana. Jednakże, nie trafił i zapadła się pod nim podłoga. Rayman i Grolgoth z Brzytwobrodym wpadli pod Wronie Gniazdo, prosto w stronę gotującej się lawy.

Grolgoth tuż nad lawą chwycił się ramionami filarów, unikając zatopienia. Rayman jednakże spadał dalej. Jednak, okazało się, że Ly czuwała nad nim i skorzystała ze Srebrnego Luma, by unieść Raymana i ustawić go na gnieździe. Rayman dosiadł Latającego Pocisku i za pomocą amunicji strącił kilka razy Grolgotha z filarów, by utopić go w lawie.

Cudzy1.png Raymanie! Zachowałem dla ciebie jedną małą niespodziankę... Cudzy2.png
Brzytwobrody przed wylotem z Gniazda źródło

Razor3.PNG

Brzytwobrody, przed wylotem z Wroniego Gniazda

Brzytwobrody wyfrunął ministateczkiem z Grolgotha oraz Statku Więziennego i zostawił Raymana sam na sam we Wronim Gnieździe. Okazało się jednak, że przedtem ustawił robota na autodestrukcję. Robot wybuchnął. Wszyscy myśleli, że Rayman zginął, ten jednak przeżył eksplozję tracąc jedną stopę.

Dalsze losy

Dalsze losy Brzytwobrodego pozostają tajemnicą. Prawdopodobnie przeżył, gdyż uciekł ze Statku Więziennego przed eksplozją. 

„Ostatnia Wieczerza”

W Kwaterze Mroklumów znajduje się tajna skrytka, w której można znaleźć Brzytwobrodego ze swoją armią robotycznych piratów. Są to nieruchome figury, które można potraktować jako easter egg.

Dzieje poboczne

Pobrane (5).jpg

Admirał Brzytwobrody w Rayman The Animated Series

Współzawodnictwo

W grze Rayman M i pochodnych, Brzytwobrody bierze udział w zawodach sportowych razem z Raymanem i innymi postaciami. Atakuje m.in. strzałami z dłoni lub z kapelusza. Brzytwobrody potrafi latać. Gdy ginie, jego brzuch nabrzmiewa, po czym eksploduje.
Razor4.jpg

Brzytwobrody strzela kulami ognistymi

Praca dla Riggatoniego

W serialu animowanym Rayman: The Animated Series, Brzytwobrody występuje jako Robo–Pirat, który działa już solo, bez pomocy swoich kompanów. Sam nie jest admirałem i szefem, ale pracuje dla Riggatoniego, by schwytać głównych bohaterów kreskówki.
Razorbeard RK.png

Brzytwobrody w grze Rayman Kart

Gbc2 9.giv.png

Brzytwobrody w Rayman 2: Forever

Cytat.JPG
Rayman Wiki posiada kolekcję cytatów i pamiętnych słów dotyczących postaci imieniem Admirał Brzytwobrody.

Charakter

Brzytwobrody jest złym liderem Robo–Piratów, który kipi nienawiścią do Raymana. Jego charakter jest szczególnie zły i ma takie same nastawienie do wszystkich mieszkańców Rozdroża Marzeń, jak i do Raymana – jego jedynym celem jest porywanie ich i zagarnianie ich majątku.

Dubbing

Admirał Brzytwobrody posiada głos starego robota. W grze Rayman 2: The Great Escape, Rayman M i Rayman 2: Revolution, w języku angielskim głosu użyczył mu Ken Starkevic, a w języku francuskim był to Bernard Boulion. W kreskówce Animated Series, w języku angielskim dubbingował go Carlos Alazraqui, a we francuskim Patrick Guillemin.

Ciekawostki

  • Brzytwobrody w Rayman M i Rush nie posiada gałek ocznych.
  • Minigra Menezis przedstawia ucieczkę Brzytwobrodego ze statku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki