Fandom

Rayman Wiki

Świetlista Wieża

1280artykułów na
Rayman Wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Cudzy1.png Kurczę blaszka, Rayman! Widziałeś, jakie to wielkie?! Mogliby się szarpnąć na windę. Cudzy2.png
Globox o wieży

Świetlista Wieża (prawdopodobna nazwa) – jeden z zabytków w grze Rayman 3: Hoodlum Havoc. Występuje ona w Krainie Żywych Umarlaków. Wyglądem przypomina wielką, błękitną, magiczną i świecącą wieżę.

Tower.jpg

Rayman stoi przed Świetlistą Wieżą

Budowa wieży

Wieża to wielki, jarzący się budynek. Po wejściu tam jest umiejscowiony przełącznik oraz kamienie, które służą za podstawy, po których można chodzić. Wyżej jest umieszczona droga ze schodków, na których co jakiś czas pojawiają się puszki ze Szczękostrzałem. Aby dostać się na drugi koniec wieży, można chwytać się haków dzięki pociskom Sczękostrzału. Później Rayman ratuje jednego z Griskinów, który mówi mu, że gdy jeśli uratuje jeszcze jednego z jego braci, wpuści Raymana do jego świata.

Rayman uratował drugiego Małaka, a ten zmienił całkowicie Świetlistą Wieżę, na wejściu stawiając magiczny portal. Po wejściu do wieży wszystko się zmieniło - były tam Mroklumy, a aby wyjść na szczyt wieży, Rayman musiał dostać się tam za pomocą wielu innych mocy puszek. Na szczycie wieży na Raymana czekał Wybuchniak, jednak po pokonaniu go Rayman uwolnił jeszcze trzech Małaków, którzy wybili Mroklumy ukrywające się na wieży obserwacyjnej. Rayman zszedł z wieży za pomocą minibuta.

Więcej w Fandom

Losowa wiki