Świątynia Kamieni i Ognia

Świątynia Kamieni i Ognia to jedna z trzech (w Raymanie Revolution jedna z czterech) świątyń masek. W tej świątyni znajduje się druga maska. Jest to jedyna świątynia,w której się nie walczy ze strażnikiem. W tej świątyni dominującym żywiołem jest ogień.

Lokalizacja

Świątynia Kamieni i Ognia znajduje się w nieznanej dżungli. Poziom jest wypełniony lawą. Jest to jedyna kraina,w której musimy poruszać się na śliwce.

Strażnik

Strażnik tej świątyni, Umber, jest jedynym strażnikiem świątyni który nie jest umięśnionym potworem z trójkątną
Świątynia 123456.jpg

Rayman w świątyni

głową, umięśnionymi rękoma i trójkątnym tułowiem. Umber jest żywym posągiem.
Umber.jpg

Strażnik Świątyni - Umber.

Przebieg poziomu

Jesteśmy w dżungli. Musimy przebiec przez labirynt i widzimy trampolinę, której strzeże Czerwony Pomocnik 800. Uwalniamy Fioletowe Lumy i dostajemy złotą pięść. Dochodzimy do śliwki, dzięki której przepływamy przez lawę, do tuneli. Tam muzyka się zmienia. W tunelu na początku etapu znajdziemy klatkę. Musimy nabić śliwkę na kolce i możemy zdobyć klatkę pod trampoliną.

Do drugiej klatki dochodzimy tam, gdzie uwalnialiśmy Szkarłatne Lumy. Jest tam Pirat Goryl i sporo lawy, która jest za gorąca dla śliwek. Pirat Goryl nie chce wpaść do lawy i zawraca. Musimy zerwać śliwkę i po cichu nabić mu na głowę. Skaczemy na niego i w ten sposób zdobywamy klatkę. Wracamy tam, gdzie znaleźliśmy śliwkę. Przechodzimy nad lawą po pajęczynie i zabijamy muchy.

Potem mamy dwie drogi do wyboru. Lewa: Tam znajduje się fałszywa świątynia, nie znajdziemy tam maski, jedynie lumy i klatki. Prawa: Tam znajduje się Niebieski Robo-Pirat. Należy go pokonać, po tym można zbić klatkę. Po walce z nim należy zeskoczyć do wyrwy w ścianie i w mrocznej komnacie pokonać Generała Mini- Janów.

Gdy umiera, zostawia śliwkę. Zostawiamy ją na podłodze i pozwala nam to wyjść z komnaty. Idziemy przed siebie, aż w końcu stajemy na podłodze, która się zawala. Znajdujemy się w sali z lawą i cierniami. Dalej przechodzimy do ciemnego pomieszczenia, gdzie są muchy, gąsienice, piramidy ziejące ogniem i jedna żółta kula. Prowadzimy ją do sali Umbera na postument. Wyjście z komnaty zmienia się. Gonimy fioletowego luma, po czym znajdujemy Błękitną Kulę i stawiamy na postumencie. Wtedy Umber się budzi. Wskakujemy mu na głowę. Prowadzi nas na schody przez lawę, udostępniając nam drugą maskę bez walki.

Wersja PlayStation 1

W tej wersji ten poziom wygląda zupełnie inaczej niż w innych wersjach. Duża część tego poziomu została
TSOSAF PS1.jpg

W wersji na PS1 dodane są zupełnie nowe obszary

pominięta, a żeby wydłużyć poziom dodano kilka nowych obszarów. Obie świątynie wydają się być połączone a Umber nie ginie. W pokoju z maską nie ma lawy, za to musimy walczyć z Ninjawsem który jest tutaj bossem.

Wersja PlayStation 2

Ta wersja wydaje się mieć tylko drobne zmiany graficzne. Oprócz tego występują także nowe typy wrogów np :

  • Na początku poziomu zamiast Czerwonego Pomocnika 800 atakuje nas trzech Żółtych Pomocników 800.
  • Później atakuje nas jeden Żółty Pomocnik 800 i dwóch Fioletowych Pomocników 800.
  • W poziomie występują także Nietoperze, które mogą nas zaatakować.
  • Jest tu kilka tajnych przejść do których ma się dostęp po zdobyciu mocy latania nad ogniem.

Wersja Dreamcast

Ta wersja zawiera wiele ulepszeń graficznych takich jak np. aktywny wulkan w tle, Który prawdopodobnie służy do reprezentowania Świątyni w Sali Drzwi.